فورپینا فورپینا .

فورپینا

خرید تلویزیون TCL، ارزانِ شگفت انگیز

خرید تلویزیون TCL، ارزانِ شگفت انگیز

۳۱اکتبر0 کامنت27 بازدیدنقد و بررسی
اگر نیاز به خرید تلویزیون ارزان اما مقرون به صرفه دارید مقاله زیر کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 برند تی سی ال تلویزیون TCL

کمپانی TCL الکترونیک، یک کمپانی چند ملیتی است که مقر اصلی آن در کشور چین قرار دارد. این شرکت اقلام الکترونیکی زیادی را طی سال های اخیر وارد بازار کرده است. از جمله محصولات این برند می توان به انواع گوشی موبایل، سیستم تهویه مطبوع، لوازم آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی اشاره کرد. یکی از محصولاتی که در ایران از این برند بسیار محبوب است، تلویزیون TCL است.

 

تلویزیون TCL ساخت کجاست
اغلب طرفداران برند های برتر دنیا می دانند که محصولات این برند ساخت چه کشوری است. اما به دلیل تازه بودن برند TCL، این سوال پیش می آید که برند TCL ساخت کجا است.

همان طور که در مقدمه توضیح دادیم این کمپانی یک برند چند ملیتی است و تنها دفتر رسمی آن در چین قرار دارد. این چنین شرکت ها مواد اولیه محصولات خود را از شرکت ها و کشور های مختلف سرهم کرده و محصول نهایی را با برند خود روانه بازار می کند  و نهایتا چینی محسوب میشود.

 

ویژگی ها و قابلیت های تلویزیون TCL

این تلویزیون دارای ویژگی های جالبی است که با توجه به قیمت نهایی محصول بسیار مقرون به صرفه است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

محصول ارزان قیمت
یکی از مولفه های بسیار مهم در انتخاب نه فقط تلویزیون بلکه هر محصول دیگری، قیمت آن است. محصولاتی که کیفیت خوب و قیمت به صرفه ای ارائه می دهند، خریداران بیشتری نیز به خود جذب می کنند.

از جمله ویژگی هایی که می توان برای تلویزیون تی سی ال لحاظ کرد قیمت ارزان آن نسبت به سایر تلویزیون های موجود در بازار است.

دارای سیستم عامل هوشمند
تلویزیون های هوشمند طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند اما اغلب قیمت بسیار بالایی دارند. همین سبب شده تا کمپانی تی سی ال یک تلویزیون تمام هوشمند را با قیمت مناسب عرضه کند.

تلویزیون TCL از سیستم عامل اختصاصی خود یعنی Roku استفاده می کند. این سیستم عامل بسیار روان است، از نظر رابط کاربری و تجربه کاربری طراحی قوی دارد، کاربر می تواند به سادگی تمام بخش های آن را کنترل کند، استفاده از آن آسان بوده و بسیار کاربردی است.

 

کیفیت تصویر 4k در تلویزیون TCL
کیفیت تصویر 4k به شما کمک می کند ریز ترین جزئیات را مشاهده کنید، رنگ مشکی در آن عمیق است و می توانید تمامی تصاویر حتی ریز ترین ها را به خوبی در حین تماشای تلویزیون ببینید. کیفیت فورکی این تلویزیون نه تنها یک ویژگی جذاب است بلکه می توان از آن به عنوان یک حرکت انقلابی نیز یاد کرد.

کمتر شرکتی حاضر است چنین کیفیتی را بر روی تلویزیون های ارزان قیمت خود سوار کند. اما تی سی ال اینجاست تا شما را شگفت زده کند. به خصوص زاویه دید خوب آن به شما کمک می کند در هر جای خانه تصاویر را به خوبی مشاهده کنید.

شکل و جنس بدنه

تلویزیون TCL در دو مدل صفحه منحنی و صفحه تخت عرضه می شود. جنس فریم دور تلویزیون از پلاستیک بوده و کاملا انعطاف پذیر است. پس در برابر ضربه مقاوم است. 2 پایه شیک و جذاب در زیر تلویزیون قرار گرفته است. در نگاه اول اگر به برند این محصول نگاه نکنید حتما از نظر کیفیت ظاهری و زیبایی آن را با تلویزیون های ال جی اشتباه خواهید گرفت.

برای خرید این تلویزیون ارزان و با کیفیت از فروشگاه اینترنتی فورپینا همین حالا اقدام کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۸:۱۶ توسط:فورپینا موضوع: نظرات (0)