فورپینا فورپینا .

فورپینا

بررسی تخصصی نکات مهم هنگام خرید جاروبرقی

بررسی تخصصی نکات مهم هنگام خرید جاروبرقی

۲۸اکتبر0 کامنت20 بازدیدمعرفی محصول
اهمیت خرید جارو برقی
 

جاروبرقی یکی از پرکاربردترین لوازم در منزل است که کیفیت بالای آن ضامن تمیزی خانه می‌باشد. وظیفه جارو برقی تمیز کردن خانه و جذب تمام گرد و غبارها از روی سطح است. از این رو اگر در خانه‌ای جارو برقی وجود نداشته باشد، به یک هفته نرسیده آن خانه بسیار کثیف و پر از گرد و غبار خواهد شد. خرید جارو برقی خوب و باکیفیت، که در یک برند معتبر ساخته شده و دارای خدمات پس از فروش خوبی هم باشد، می‌تواند به صاحب خانه‌ها کمک کند تا سال‌های سال خیالشان از بابت تمیزی منزل راحت باشد.

 

نکات مهم در خرید جارو برقی
 

در هنگام خرید جارو برقی یک سری نکات وجود دارد که توجه به آن‌ها موجب می‌شود خرید بهتر و کاربردی‌تری داشته باشید. این نکات عبارتند از:

قدرت مکش: قدرت مکش جارو برقی در وهله اول باید قابل تنظیم باشد تا استفاده کنندگان به راحتی آن را کم و زیاد کنند. همچنین این مکش می‌بایست به قدری قوی باشد که بتواند تمام گرد و غبار و کثیفی‌های روی سطح فرش یا سرامیک را جذب خود کند.

کیفیت برس‌: کیفیت برس‌ها در جارو برقی باید به شکلی باشد که در هنگام جارو کردن فرش و سرامیک برای استفاده کننده مشکلی ایجاد نکند. از این رو در هنگام خرید جارو برقی حتما توجه کنید که برس‌های آن قابلیت جدا شدن و تنظیم داشته باشند.

لوازم جانبی: یک جارو برقی خوب، محصولی است که دارای لوازم جانبی کامل باشد. این لوازم جانبی شامل لوله‌های مختلف گردگیری، برس‌های اضافه و دستگیره می‌باشد.

طول سیم: طول سیم جارو برقی هرچقدر بلندتر باشد به شما امکان تمیز کردن محدوده بیشتری از خانه را می‌دهد. از این رو در هنگام خرید جارو برقی حتما به طول سیم آن نیز توجه کنید.

سر و صدا: میزان سر و صدای جارو برقی یکی دیگر از ملاک‌های مهم بسیاری از افراد در خرید این محصول می‌باشد. صدای جارو برقی باید به گونه‌ای باشد که روشن بودن آن اطرافیان را اذیت نکند. اغلب جارو برقی‌های مدرنی که در کمپانی‌های معتبر تولید شده اند، از صدای موتور بسیار کمی برخوردار هستند.

خدمات پس از فروش: دارا بودن گارانتی و وارانتی نیز معیار مهم دیگری است که در هنگام خرید جارو برقی باید آن را به یاد داشته باشید. محصولاتی که فاقد این ویژگی‌ها باشند، در صورت نیاز به تعمیر صاحبان‌شان را با مشکل روبرو خواهند کرد.

 

بهترین مارک برای خرید جارو برقی
 

هنگامی که برای خرید جاروبرقی اقدام می‌کنید، علاوه بر توجه ویژه به نکاتی که در بخش بالایی گفتیم، بایستی به مارک و برند جارو برقی هم توجه کنید تا محصول خوب و معتبری را خریداری نمایید. بدین جهت سعی کنید تا حد امکان بهترین برند را از فروشنده جویا شده و با خرید آن خیال خود را از بابت کاربردهای جارو برقی راحت کنید. اگر بخواهیم به بهترین برندهای جارو برقی که محصولات‌شان را در بازارهای داخلی ایران به فروش می‌رسانند اشاره کنیم، می‌توان برندهایی مثل بوش، پاناسونیک، ال جی، سامسونگ، فیلیپس، هیتاچی، دوو، بکو، کنوود، فلر، پارس خزر، اسنوا، ساینا را بیان کرد.

شما همراهان وبسایت تخصصی لوازم خانگی فورپینا میتوانید، با مراجعه به صفحه شستشو نظافت به بررسی ویژه بپردازید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۴:۳۰ توسط:فورپینا موضوع: نظرات (0)