فورپینا فورپینا .

فورپینا

معرفی ماشین لباسشویی بوش یک ماشین لباسشویی همه فن حریف

معرفی ماشین لباسشویی بوش یک ماشین لباسشویی همه فن حریف

۲۶اکتبر0 کامنت29 بازدیدنقد و بررسی,مهارت های فردی
اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی بوش هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است. ماشین لباسشویی یکی از صدها تولیدات شرکت بوش است. روبرت بوش این شرکت را ابتدا در سال ۱۸۸۶ در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان گزاری کرد و بعد از گذشت حدود یک و نیم قرن، با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران آن، این شرکت به بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خانگی در جهان تبدیل شده است. . در اینجا می‌خواهیم در مورد فناوری‌های مختلف ماشین لباسشویی بوش بحث کنیم. امیدواریم که در این مقاله بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را در این خصوص دریابید.

 

فناوری VairoDrum
 

بوش VairoDrum را به گونه‌ای طراحی کرده است که توانایی محافظت از لباس‌های ظریف شما را داشته باشد و در عین حال شستشوی کارآمدی را برای شما فراهم کند. VairoDrum نمونه‌ای از توانایی‌های نوین مهندسان شرکت بوش است. وقتی که درام ماشین لباسشویی بوش در یک جهت خاص می‌چرخد، سمت صاف پره‌ها لبا‌س های شسته شده را تمیز می‌کند. در مرحله بعدی، هنگامی که درام در جهت مخالف می‌چرخ ، سمت شیب دار پره با طراحی قطره‌ای خود کار تمیز کردن لباس‌ها را تمام می‌کند.

فناوری VarioPerfect
 

بسیاری از افراد در زندگی پر مشغله امروزی وقت کافی ندارند. به همین خاطر، بوش فناوری VarioPerfect را به وجود آورد. دو گزینه‌ای که این فناوری در اختیار شما قرار می‌دهد، SpeedPerfect و EcoPerfect نام دارند. اگر فرد بسیار شلوغی هستید که همیشه عجله دارید و برای شما سخت است که صبر کنید تا فرایند شستشوی طولانی و طاقت فرسا به پایان برسد، در این صورت گزینه SpeedPerfect برای شما ساخته شده است. با وجود این فناوری دیگر لازم نیست زیاد منتظر بمانید. گزینه SpeedPerfect در ماشین لباسشویی بوش، طی یک ساعت کل مراحل شستشو را کامل می‌کند.

اما اگر تا حدودی وقت دارید، می‌توانید گزینه EcoPerfect را انتخاب کنید. در گزینه EcoPerfect تکمیل فرآیند شستشو کمی بیشتر طول می‌کشد اما در مقایسه با سایر ماشین‌های لباسشویی معمولی 66٪ انرژی کمتری مصرف خواهد کرد.

 

فیلتر جادویی
 

در ماشین لباسشویی بوش یک فیلتر جادویی برای تمیز کردن و البته تمیز ماندن لباس‌های ‌شسته شده شما تعبیه شده است. برای کارآیی بیشتر، در مقایسه با ماشین لباسشویی‌های سنتی، در زیر دستگاه قرار می‌گیرد. به دلیل موقعیت مکانی و ساختاری که دارد، می‌تواند بدون در نظر گرفتن سطح آب داخل ماشین، پرزها را به دام بیندازد. همچنین از آنجا که این فیلتر قابل جدا شدن است، تمیز کردن آن بسیار راحت است. برای اطمینان از تمیزی ماشین لباسشویی خود می‌توانید آن را جدا کرده و هر چند وقت یکبار آن را تمیز نمایید.

فناوری Eغیر مجاز می باشدilence Drive
 

ماشین لباسشویی بوش دارای موتورهای BLDC و Eغیر مجاز می باشدilence Drive هستند. ترکیب این دو به طور موثر صدای ماشین را کم می‌کند. در نتیجه ، واشر شما می‌تواند بی‌سر و صدا کار کند و صدای آزار دهنده شما را از بین ببرد. ضمن اینکه موتور BLDC باعث صرفه جویی در مصرف برق و افزایش کارایی خواهد شد.

 

فناوری ActiveWater Plus
 

ActiveWater Plus از ویژگی‌های منحصر به فرد و مفید ماشین لباسشویی بوش است. این فناوری با کمک 256 سنسور می‌تواند بار واشر را به صورت خودکار تنظیم کند. این سنسورها می‌توانند میزان بار و نوع پارچه را تشخیص دهند. در نتیجه جریان آب براساس داده‌ها کنترل خواهد شد. سرانجام، با کمک فناوری VairoDrum، آب به صورت یکنواخت و با سرعت زیاد بین تمام لباس‌ها توزیع می‌شود.

فناوری iDOS
 

در ماشین لباسشویی بوش ActiveWater Plus برای صرفه جویی در مصرف آب، EcoPerfect برای صرفه جویی در مصرف انرژی، SpeedPerfect برای شستشوی سریع ساخته شده است. اما در مورد شوینده چطور؟ مقدار مناسب مواد شوینده عامل مهمی است که به طور قابل توجهی بر اثربخشی شستشو تأثیر می‌گذارد.  فناوری iDOS بسته به سختی آب و آلودگی لباس، به طور خودکار مقدار شوینده مناسب برای شستشوی کامل لباس‌ها را تعیین می‌کند.

 

امیدواریم بخشی از سوالات ذهنی شما را پاسخ داده باشیم. برای اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی بوش و موجودی کالا باصفحه ارتباط با ما همراه شوید


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۰:۰۰ توسط:فورپینا موضوع: نظرات (0)