فورپینا فورپینا .

فورپینا

با خرید محصولات دوو خیال خود را از خدمات پس از فروش راحت کنید

با خرید محصولات دوو خیال خود را از خدمات پس از فروش راحت کنید

۲۹اکتبر0 کامنت22 بازدیدنقد و بررسی
معرفی برند دوو
اگر شما هم جزو کسانی هستید که کیفیت لوازم خانگی برایتان اهمیت زیادی داشته و در بازار به دنبال محصولات خوش ساخت و باکیفیت هستید، حتما نام برند دوو به گوشتان خورده است. این برند کره‌ای فعالیت خود را از سال ۱۹۶۷ آغاز نمود و در طول این نیم قرن توانست به یکی از غول‌های صنعت لوازم خانگی تبدیل شود. به طوری که در حال حاضر شرکت دوو به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم‌خانگی در تمام سطح دنیا به شمار می‌رود. این برند از قدیم تا به امروز انتخاب اول بسیاری از ایرانیان بوده و از این رو هر ایرانی یا از محصولات آن در خانه خود استفاده می‌کند و یا برای یک بار هم که شده نام آن را شنیده است. برند دوو در حال حاضر فعالیت خود را در بازارهای ایران کمتر از گذشته کرده است اما هنوز هم می‌توان محصولات این برند را جزو محصولات رده بالا دانست.

 

محصولات برند دوو
 

همان طور که گفتیم این شرکت یکی از غول‌های صنعت لوازم خانگی است که تا سال ۲۰۰۰ از نظر تعداد مشتریان و همچنین تنوع محصولات بالاتر از برندهای مطرحی همچون ال جی و سامسونگ قرار داشت. در این شرکت انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، اجاق گاز، لباسشویی، ظرفشویی، جارو برقی، تلویزیون و… تولید و روانه بازار می‌شود. علاوه بر این محصولات، برند دوو سازنده محصولات و قطعات دیگری نیز می‌باشد که اگر سری به بازارهای لوازم خانگی زده باشید قطعا با آن‌ها روبرو شده اید.

 

کیفیت فراتر از حد تصور در برند دوو
 
مقر اصلی شرکت دوو در حال حاضر در کشور کره جنوبی قرار دارد اما خط تولیدهای بسیاری از این شرکت در کشورهای آسیایی و اروپایی در حال فعالیت می‌باشد. بی‌شک مهم‌ترین عاملی که باعث شده این شرکت به چنین سطحی در ساخت محصولات خود برسد، مهندسین خبره و خلاق دوو می‌باشد. کشور کره جنوبی یکی از کشورهای صنعتی آسیا است که مهندسین زیادی را تربیت و در اختیار صنایع مختلف قرار داده است. خوشبختانه شرکت دوو توانسته از این مهندسین نهایت استفاده را ببرد و از هوش و تخصص آن‌ها در ساخت محصولات لوازم خانگی استفاده نماید. به این دلیل است که اغلب کالاهای ساخته شده در این شرکت به کالاهای عمری و بادوام مشهور می‌باشند. با توجه به این موارد، اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال لوازم خانگی عمری و فوق العاده باکیفیت هستند، پیشنهاد ما به شما خرید محصولات برند دوو می‌باشد.

خدمات پس از فروش دوو در ایران
 
از آن جایی که این برند جزو برندهای قدیمی و فعال در کشور عزیزمان می‌باشد، بنابراین شعب و نمایندگی‌های زیادی نیز در شهرهای مختلف ایران دارد. بدین منظور در صورتی که شما از محصولات برند دوو استفاده کرده و در طول استفاده از این محصولات با اختلال و خرابی آن‌ها مواجه شدید، می‌توانید بدون کوچک‌ترین دغدغه و نگرانی از خدمات پس از فروش کم نظیر این شرکت در نمایندگی‌های فعال آن استفاده نمایید. در نهایت شایان ذکر است که برند دوو همواره انتخاب سخت پسندان بوده و در طول بیش از نیم قرن فعالیت توانسته نمره قبولی را از خریداران و استفاده کنندگان ایرانی و خارجی دریافت کند. اگر شما هم در انتخاب لوازم خانگی‌تان حساس و سخت پسند هستید، ما به شما خرید محصولات برند دوو را به سبک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی فورپینا را پیشنهاد می‌کنیم. فورپینا با ساختاری بینظیر هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین در خدمت مشتریان خود میباشد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۸:۵۸ توسط:فورپینا موضوع: نظرات (0)